SEKITAR SHAKLEE NATIONAL CONFERENCE 2015 : SEBELUM ACARA KEMUNCAK

9:21 PM


Akhirnya..

Setelah sekian lama menyepi, baru hari ini saya berkesempatan nak menjengah blog yang sedikit bersarang. ;p


Bukanlah sibuk hinggga tak menyempat nak mengarang secebis dua ayat tapi kekangan Wrist Sprain yang saya alami agak menyukarkan untuk menaip mahupun menulis. Atas alasan yang kecil ini , nampaknya dah menunjukkan yang umurku makin  meningkat dan WAJIB mengambil Ostematrix sebagai penyokong utama kekuatan tulang;)


Berbalik pada tajuk entry, ini kali pertama saya join National Conference 5 dan 6 June 2015  di MIECC Seri Kembangan ( sebelah The Mines) untuk sama-sama merasai kemeriahan event besar Shaklee di Malaysia. Pada event ni, para pengedar Shaklee yang cemerlang dan terbilang akan diraikan secara besar-besaran pada malam hari serta ada sharing dari Master yang berpengalaman pada slot tengahari hingga petang.


bysyiraishak.blogspot.com

Disebabkan ada komitmen lain, saya hanya sempat datang untuk register dan singgah di booth booth yang ada seperti Healthy Home. Ada juga booth untuk kesihatan badan dan booth ni memang ramai orang. Nak tunggu pun memang ambil masa tau..


bysyiraishak.blogspot.com

bysyiraishak.blogspot.com

bysyiraishak.blogspot.com

bysyiraishak.blogspot.com

bysyiraishak.blogspot.com




bysyiraishak.blogspot.com

bysyiraishak.blogspot.com


Saya sempat singgah di booth Water Pitcher untuk sama sama melihat keistimewaan penapis air Shaklee ni. Memang terbaik. Sangat mudah dibawa, comel dan memberi manfaat pada mereka yang mengalami masalah bekalan air.Insyallah bulan depan wajib beli 1!

bysyiraishak.blogspot.com

Bukan saya seorang je yang merasai kemeriahan ni, tapi suami pun macam terpukau dengan event yang Shaklee organize. Paling best, dia minta kolagen yang ada dalam goodie bag untuk mendapatkan kulit yang lebih sihat. Ehhh... ( lawan tauke ni hahaha)

Fyi, dalam goodie bag ni ada beberapa sachet kolagen shaklee, car stickers, special shaker, YES booklet dan National Conference booklet. Bab shaker tu memang saya jatuh hati sangat. Lain dari kebiasaan dan sesuai untuk travel.



Overall, my 1st experience datang di event ni memang best and hope i will get the award as my masters did.. ;)


bysyiraishak.blogspot.com
Kena usaha keras untuk abadikan nama macam kat belakang tuu

Rugila sape tak datang...;p

You Might Also Like

0 Pengomen

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::