CARA NAK JADI AHLI SHAKLEE 2017

8:22 PM

Saya selalu galakkan pada sesiapa yang nak beli vitamin Shaklee dengan harga murah, better sign up jadi ahli Shaklee..

Lagipun, sangat mudah sahaja nak jadi ahli Shaklee ni.


Korang tak perlu nak isi borang sampai lenguh lenguh jemari.. 

Bayar yuran pendaftaran RM 80 dan tunggu saya aktifkan nombor ID Shaklee korang. Tapi, semestinya kenalah beri maklumat diri yang lengkap supaya proses pendaftaran berjalan lancar.

Untuk menjadi ahli Shaklee, semestinya korang akan dapat harga ahli untuk setiap produk Shaklee tau. Ada produk yang memberikan diskaun antara 15%-25% dan banyak sangat penjimatan di situ.

Yang korang kena tahu, dengan sign up menjadi ahli Shaklee, tak semestinya korang perlu berbisnes. Korang beli vitamin untuk diri sendiri dan keluarga pun tetap dapat faedah pada kesihatan dengan penjimatan yang lebih menarik.

Nak jadi ahli Shaklee?

Mudah je.

BAyar RM 80 dan beri maklumat diri untuk proses pendaftaran. Tunggu email dari HQ Shaklee untuk mendapatkan nombor ID dan password.

Dan jangan risau, saya akan guide korang dari awal lagi jika korang nak beli produk Shaklee melalui website Shaklee mahupun jika nak order melalui saya. Jika korang daftar di bawah saya, proses pendaftaran dan tunjuka ajar akan diberikan tanpa mengira masa, insyallah.

Jom jadi ahli Shaklee untuk mendapatkan harga produk Shaklee yang lebih berbaloi!


-----------------------------------------------------------------------------
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

 Whatsapp / SMS :
 Founder of Calla Donita : SSM 00251****-P
  Syira Ishak 014 634 2040
 Projek Calla Donita


You Might Also Like

0 Pengomen

Assalammualaikum / Hai...

Sila tinggalkan jejak anda kat sini..Nanti saya boleh blogwalking!:)

Terima Kasih.

FOLLOW US

:: GENG GOOGLE ::